Inspiration från Parismässan!

 
Nedan är lite bilder från den inspirerande Maison & objbet mässan i Paris. Gick genom några viktiga hallar och hälsade på mina leverantörer och fick en dos av både vår och näskommande jul. Känns spännande och kreativt! Därefter blev det besök hos mina smyckeleveranntörer som forsätter lite idag efter lite antikmarknader och annat mys.
 
 
Nu skall jag hem och börja sälja snittamaryllis hela våren...
Skall bara få mina kunder att förstå att det är en vårblomma!
 
 
 
 
 
 
Dessa underbara takkronerna funderar jag på...
 
 
 Från underbara G&C Interiör!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Lite av julen...
Ha en härlig söndag!
//Pia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback