Blomsterfägring till dig från mig!

Sååå ledsen att jag inte bloggat denna veckan men det har varit sjukdom i butiken och svårt att få tiden att räcka till så då måste jag leva som jag lär....
Inte för mycket måsten eller dåligt samvete utan att prioritera vad som är viktigast i livet och då blir några saker borttagna på "att göra listan".
Butiken är fylld med vackra blomster och annat mys att förgylla ditt hem med.
Jag står redo i allafall att välkomna dig idag och imorgon så jag hoppas att få se dig i butiken.
På söndag har jag min vilodag men butiken är öppen för dig som inte kanske hinner in till oss på dem övriga dagarna.
 
 
Söndagsöppet mellan kl 12:00-15:00
 
Nu har den vackra Gravityrosen hemma!
 
Trevlig fredag!
Ta hand om dig!
//Pia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback