Formex inköp!

Ny härlig dag i Stockholm! Sista dagen för mig här i huvudstaden och nya inköp och mer inspiration!
Igår var Matilda uppe här med mig och vi hade en riktigt trevlig dag på "jobbet". Matilda var på Formex för första gången och blev såå inspirerad och kände att hon fick inblick och lärde sig en hel del om våra leverantörers sortiment! 
Nu skall jag ner och äta en god härlig ekologisk frukost på hotellet.
 
 
Njut nu av din dag!
//Pia
 ♥
 
 
 
Västergårdens underbara monter.
 
Nya lyktor som Matilda beställt!
 
 
 Matilda fick med mig på bilden också...
Buren fick följa med hem!
 
 
 En repris som är beställd!
Nya kort och underlägg från en ny amerikansk leverantör/konstnär.
 
 
 
Fantastiska löddrande tvålar som är som en hel insmörjingskur som kommer i höst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback