Summera veckan!

Härlig söndag kväll!
Sitter och summerar denna veckan och förbereder den nya veckan och går igenom alla varugrupper och statestik som vi skall gå igenom imorgon mina medarbetare och jag. Det finns att göra och det är härligt!
Hann med en tur till landet och vi satt på mitt sommarvatten så nu kan jag sova över när jag vill...
 
 
Vi hade otroligt mycket att göra igår lördag men hann i allafall med att städa
lite bland alla våra vackra brickor och göra några fina installationer.
 
 
 
 
Det blommade så fint i min trädgård på landet. Jag som inte är så förtjust i gult älskar ändå mitt gulsippestånd... som har förmerat sig sedan jag flyttade dit!
 
Sov sött och dröm om allt vackert som finns runt om oss!
Natti Natti!
//Pia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback