Inspiration från Parismässan!

Härligt att vakna upp i Paris och ser framemot en ny härlig dag här! Idag blir det Loppis och en tur till Monmartre som är Emma-Klaras område där hon bodde i många år! E-K jobbar i butiken idag men lämnat mig en liten pigg lista på vad jag måste titta på.... 
Spännande!
 
Fler fina lampor beställda!
 
 
 
 
 
      
Natasha Farinas monter är såå fin!
Hittat lite fint som jag beställt!
 
 
 
 
 
 
 
Inspiration!
 
 
 
 
En härlig tapet från G&C monter där ett av temat var fåglar i år!
 
 
 
 
 
Walther o Co avbockat och klart!
 
 
Ha en fin lördag!
Butiken är öppen och min gamla trotjänare Mia från Gotland är åter i butiken så passa på att gå dit och hälsa på henne!
//Pia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback