Äntligen klara!

Tack alla som förgyllde vår kväll! Så många av er som kommer och visar er positivitet och ger mig energi att fortsätta göra det jag gör! Det är en ynnest!
Nu är jag sliten och säger natti, natti!
Fler bilder imorgon!
 
 
 
Det kändes som om det var svårt att hinna med allt jag ville åstadkomma men vi hann få upp allt och göra det fint!
 
 
 
Mia klipper spets..
 
Skylten tar form!
 
 
 
 
 
Tiden hade behövt stå stilla lite...
 
 
 
Kristina från danska Rice var på plats och servade med sin positivitet!
En fantastisk kvinna!
 
 
 
 
Tjejerna bjuder på nyinkomna Maränger!
 
Här är vi som har jobbat förutom stackars Helen som fick ligga hemma i
sängen sjuk och febrig på sin födelsedag!
 
 
 
Red Hot Mamas som spelade!
Blev såå uppskattat!
 
Mycket folk som samlats...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback