Vacker påskdekor!

I dag har jag fria aktiviteter på min härliga onsdag! Lite pappersarbete nu på förmiddagen annnars är resten av min dag vigd åt bara mysiga saker så jag riktigt kan njuta och hämta ny energi till resten av arbetsveckan. Viktigt med en bra balans. Igår fick vi sista leveransen av påskdekor och nu är butiken såå vacker och välfylld
Välkommen in i vår värld!
 
 
 
Vackra ägg att hänga i 4 olika storlekar i fattigmanssilvat Mauve med stassdetaljer.
Pris från 129:-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fler vackra öppningsbara dekorägg att fyll med gott i...
Pris från 219:-
 
 
 
 
Ha en härlig onsdag!
Njut av din dag!
//Pia
 
 
 Vårens första Pion från mig till dig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback