Lördagsöppet idag till kl 15:00

Nu är jag hemma igen i mitt slott... Inte riktigt men borta bra och hemma bäst tycker jag! Har en fridag nu så jag kan hämta lite krafter till att jobba imorgon med att åka och köpa blomster och fixa inför måndagen.
Här är lite fler bilder från min Stockholmresa och inköp.
 
 
Denna underbara servis har jag köpt in!!
 
 
 
 
 
Vackra mässingsetuier och burkar är också inköpta!
 
 
 
 
 
Ren inspiration!
 
 
Denna glaskupa med vacker fot kommer inom kort att finnas i butiken.
 
 
Vackert spegelsängbord är också inköpt!
Dessa vackra ljusstakar har jag suktat efter förut!
Vi får se...
 
Härlig inspiration!
 
 
 
 
Mångas favorit, Nejlikan!
Mateus monter!
 
 
Trendutställning där mkt avKerstins produkter som vi säljer fick vara med!
Talken som vi säljer som doftar gudagott!
Ha en fin lördag och välkommen till oss idag!
//Pia

Kommentarer
Postat av: madilene

undrar vad spelgelsänbordet kostar? och när ni får in dom

Svar: Det kommer att finnas två olika. Den ena är i rent spegelglas och kommer ligga på 3000:- st. Den andra är mer gammalt spegelglas lite större och lite guldpatinerat trä som ram runt om och priset ca 8000:-
Grönbergs Interiör

2014-01-18 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback