Duka vackert med Mateus keramik för nära och kära på Valentin!

 
Idag skiner solen och jag känner mig upprymd av allt positivt som finns runt omkring oss!
Idag väljer jag glädje!
Vi förbereder för fullt inför alla hjärtans dag som är på fredag nästa vecka. Det har blivet en stor dag med mycket glädje och kärlek till nära och kära. Inte bara det traditionella mellan ett kärleksfullt par utan även mellan mor och dotter och goda väninnor emellan. Så fint att skänka varandra en liten tanke med en liten gåva, blomster eller ett vackert kort!
Nedan är lite vacker inspiration från Mateus!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Ha en underbar onsdag!
Njut av din dag!
//Pia

Kommentarer
Postat av: Therése S

Mateus är så otroligt fint!
Önskar jag hade haft hela serien med fjärilarna =)

2014-02-05 @ 12:11:58
URL: http://femalecurves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback