Gott slut!

Tack för att du varit en del av vårt 2014! 
Någon nära sa till mig att istället för att önska allt gott inför nästa år så skulle vi blicka tillbaks på 2014 och göra mer av det som var bra under året så det har jag tagit med mig och vill dela med dig!
Orsaken var att mitt 2014 har varit ett tungt år för mig och då är det lätt att bara se det som varit dåligt och bara önska sig ett bättre 2015!
Så nu tänker jag på det som var bra och skall verkligen försöka göra mer av det nästa år!
Hoppas du har ett riktigt gott slut och tack för att du följer oss och kommer på besök i butiken då och då så att jag fortfarande efter 21 år kan få hålla på med Grönbergs!
 
 
Pia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback