Härlig inspiration från mässan!

Nu sitter jag på tåget på väg hem till mitt kära Göteborg! Alltid lika roligt att komma till Stockholm och mässan. Känner mig nöjd med mina bra inköp som kommer till butiken inomkort!
Nedan är lite mer ren inspiration från mässan blandat med några av våra leverantörer och inköpen.
 
 
 
 
 
 
 
 
Frejas Boning och den nya gaveln i lyxig silkessammet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder från duktiga Olsson & Jensen.
 
 
 Underbara och färgstarka Mateus hade doftljus i sin egendrejade lilla skål med lock!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Härliga Västergårdens monter!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Underbart att Wally har gjort sina unnderbara rumsdofter i 3 litersflaskor, ett måste till butiken!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Härlig spets som kommer i både metervara och som sjal och sljöja...
 
 
 
 
Njut nu av din fredagkväll!
Hoppas att vi ses i butiken imorgon lördag!
 
//Pia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback