Inspiration ända in i själen...

Det var en man som var med sin fru häromdagen som hade tittat omkring en stund och så sa han till mig: Det märks att i denna butik så finns det själ!
Jag blev så glad och pratade vidare med honom och han förstod precis vad det handlade om. Han såg med sitt "otränade"öga och sitt första intryck att allt var noggrant utvalt och var sak har fått sin plats för att stämma i harmoni. Det kändes gott att få det bekräftat av en person som aldrig varit inne och som bara "följde" med.
Det gav ny energi och detta lever jag på länge!
Lite inspiration från mig till dig!
 
 
 
 
Börjar få in lite i koppar, en metallicfärg som kommer att smyga sig in mer och mer...
Vi har fått i en hel del fina vintageband att dekorera med! 
 
En underbar gammal tallrik med ljuvligt mönster och färgombination.
Finns 7 st á 98:-
 
 
 
 Nu är tid för altarljus igen.
100% ren stearin.
Pris från 119:-
Ny glasklockor att sätta i din ljustake.
I vamt oljat glas. Perfekt för en blomma eller ett värmeljus.
Pris från 85:-
 
 
 
 
 
 
Ha en fin tisdag!
//Pia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback