Födelsedagskalas!

En lång men rolig dag blev det igår när Grönbergs och jag firade vår 20-års dag ihop! Fått såå mycket gratulationer och beröm ifrån nya och gamla kunder, familj och vänner. Många som vi har satt avtryck på och det känns underbart!
 
 
Vi hade utlottning med två lådor fullproppat med ögongodis för utlottning under kvällen.
 
 
Rosa Cava som stod på vänt....
 
 
 
 
Rafael som är min kära vän och som även är Grönbergs extra öga och ekonomisk konsult
ställer alltid upp och rycker in när det behövs.
  
 
 
 
 
Min kära kund, vän och personliga massör Eva.Lena som är underbar på att ta hand om mig efter en hård vecka eller två. Har lärt mig att vi måste ta hand om både kropp och själ och det gör hon så enastående!
 
Vår kära kund Tina som är ett proffs på Grönbergs hade med sig dramaten för att fylla med godsaker och eventuell vinst...
 
Mina kära kunder och vänner, Lydia, Susanne och Mats minglade vant...
 
 
 
Spända inför Lottdragningen!
 
Madeleine som aldrig vinner något enligt henne själv var nog lite chockad att hon vann storvinsten!
 
 
Gunilla vann tröstpriset som var rätt så stort det med...
 
 
 
 
 
 
 
 
 En nöjd Tina!
Nu är dramaten proppad!
 
 
 
Tack för att ni kom och förgyllde min och Grönbergs Födelsedag!
Nu är det snart Natti Natti igen!
//Pia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback