Grönbergs fyllde 20 år i veckan och det firades med pompa och ståt!

Det är ju inte klokt vad tiden har sprungit iväg! Förstår knappt att det var 20 år sedan som jag startade min dröm och jag fortfarande kan hålla på med något jag brinner för. Kommer så väl ihåg då att jag önskade och målet var att ha ett ställe där människor kunde komma in och inspireras och känna att dem blev "sjuka" av allt vackert. Det är sällan någon använder dem orden idag men ibland så dyker det upp någon vacker själ som säger så och då blir jag extra glad i magen.... 
Tack kära Du som gör det möjligt för mig att fortsätta lite till!
Ha nu en underbar fredag och njut av den!
//Pia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback