Nya dofter bland våra doftpåsar!

 
Måndag morgon på väg till Hallarna för att köpa lite vackra blomster att starta den nya veckan med, härligt. Hoppas att din helg har varit god emot dig, själv känner jag mig nöjd och ser framemot en ny spännande vecka.
 
I fredags fick vi påfyllning av doftpåsar med både lite nytt och "gamla" bestsäljare. En fantastisk produkt som jag nu sålt sedan nästan starten i Haga 1993 av samma leverantör. Dem är så bra att ha i garderoben i badrummet eller varför inte under diskbänken. Dem håller emellan ca 6 mån- 1 år och sedan kan du använda upp dem i dammsugaren så doftar det gott när du städar.
 
 
 
Lite blomsterfägring att starta dagen med...
 
 
En dubbel Prärieklocka, vacker som en vårdag!
 
 
Ny god doft!
 
 
En doft från förr som återkommit i nya kläder...
 
 
 
 
 
Stor doftpåse 59:- st eller 3 st för 150:-
Liten 29:-st för 75:-
 
Ha nu en riktigt bra start på din nya vecka.
//Pia

Kommentarer
Postat av: Tess [NinaTess & Stilistla]

Åh de doftpåsarna är fantastiska. Jag brukar köpa vanilj. Tycker den doftar fräscht och en smak som man aldrig tröttnar på.
// Tess.

Svar: Visst är dem Tess! Ha nu en fin dag! //Pia
Grönbergs Interiör

2013-03-18 @ 08:58:13
URL: http://stilistla.se
Postat av: Marie-Christine Ridout

Hej.
Undrar hur jag beställer doftpåsar? Har ni webbutik? Vilka olika dofter har ni?
Tacksam för hjälp.

Svar: Hej!Vi har ingen webshop men skickar varje vecka saker till våra kunder runt om i landet.
Vi har mängder med doftpåsar hemma som vi gärna skickar till dig.
59 st eller 3 st för 150:-
Just nu har vi det mesta hemma utom ros, english garden murgröna.
Kan kolla exakt vad vi har i nästa vecka. eller så mejla igen o fråga om dina favoritdofter.
Ha en fin kväll!
//Pia
Grönbergs Interiör

2013-06-15 @ 13:53:24
Postat av: Anna Björk

Hej, säljer ni fortfarande doftpåsar. Jag har två favoriter, Mulberry och Merry Christmas. Har ni dessa?

Mvh

Anna

Svar: Vi säljer Greenleafsdoftpåsar!Tyvärr har Mulberry utgått ur deras sortiment!
Merry kanske vi kan ta in i jul igen.
Vi har många andra ljuvliga dofter!
Må så gott!
//Pia
Grönbergs Interiör

2014-07-25 @ 22:52:42
Postat av: Christer Fällman

Hej! Jag skulle gärna vilja köpa 6 st stora dofpåsar "Roses" är det möjligt? Om inte, vilken återförsäljare har ni i Stockholm där jag kan hitta era doftpåsar? Vänliga hälsningar! Christer

Svar: Vi skickar gärna!¨Ring oss till butiken så fixar vi det!
031 133943
Må gott!
//Pia
Grönbergs Interiör

2015-07-13 @ 07:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback