Luktärt är månadens doft!

Ny vecka med nya utmaningar. Hade en utmaning igår minst sagt med min trasiga dator som var klar och hämta... Dem hade tömt allt så det var bara att starta från ruta ett och då visade det sig att den inte fungerade alls så efter mycket åkande fram och tillbaks så äntligen gav de med sig och gav mig en ny. Jag körde den trevliga och positiva sitlen in i det sista och det fungerade till slut. Jag däremot fick en söndag som mest inte blev gjort något annat med...
Ny månad är det också nu och det betyder ny doft från Yankee Candle och som nu i mars är ljuvliga Garden Sweet Pea. Så alltså 25 % rabatt så länge lagret räcker under mars.
Välkommen in och dofta loss.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Välkommen in och njut i vår värld en stund!
Ha nu en härlig måndag!
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback