Njut av det vackra...

 
 
Solen skiner så gott och prognosen säger att vi får en solig juli, det är vi ju värda...
I går var butiken full med kunder från öppning till stängning och det kändes som jag sprungit ett maraton igår kväll efter jag avslutade min arbetsdag kl 20:00. Göteborg är full med turister och föräldrar till Gothiacupdeltagare som kändes sig sugna att gå i affärer. Härligt att Göteborg har blivit en stad som besöks så flitigt både på sommaren och resten av året.
 
 
 
 
 
Blomsterfägring till dig från mig! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vackra Coupeglas "To die for"
Perfekt till desserten, champangen eller den överblivna blomman.
Pris 795:-
 
 
 
 
 
 
 
Njut av din onsdag!
//Pia
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback