Idag styr jag kosan mot Paris.

Packad och klar sånär som på datorn som får följa med så jag kan blogga och visa lite inspiration från Paris. Imorgon tidigt åker jag ut till mässan och börjar letandet av nya fina saker till butiken.
Vi har redan börjat planera och fixa i butiken inför vår julpremiär som i år blir tisdagen den 23 oktober för dig som vill pricka in i almenackan.
Faridah fixade med golvet igår och gjorde om lite i 20-tals rummet med alla nya vackra kuddar som kom.
Vi fick även fixat och gjort fint i blomsteravdelningen med allt nytt som vi köpt in inför helgen.
Se nedan och njut.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Faridah vinkar hej då till mig och önskar mig lycka till...
 
Ha nu en fin fredag och bra helg!
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback