Nyss hemkommen från ett vackert Ecuador!

Kom hem igår kväll och idag har jag jobbat fram till sena kvällen med allt som hör därtill!
Härligt att komma tillbaks till en välordnad, vacker butik med glada och nöjda kunder, det känns fantastiskt! Har upplevt en hel massa och fått påfyllt med ny kreativitet. det är alltid nyttigt att komma bort för se och uppleva nya ting men också för att uppskatta allt det fina och hur lyckligt lottade vi är bara att vara födda i Sverige.
 
 
 
 
 
Fick med mig vackra rosor, alldeles nyodlade från Ecuador.
Ny sort, Sweet Berries.
 
 
 
Massa nyinkomna fåglar som påminner om djurlivet i djungeln...
Pris från 149:-
 
 
 
Så gärna jag ville ha med mig denna färska mossan från träden...
Men icke sa nicke!
I botanisk trädgård i Guayaquil.
 
 
 
Såhär färggrannt såg det ut på många sluttningar i Guayaquil, Ecuador.
Från början, gamla konstnärskvarter!
 
Ha nu en riktigt God Natt!
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback