Det som får mig att bli inspirerad!

Nu går vi in i sista hektiska arbetsveckan innan vi får vi en mysig och fröjdesam jul förhoppningsvis. Om inte så försöker vi göra den så bra vi kan!!
 
Kan tänka mig att du som kikar in på vår blogg förhoppningsvis känner dig inspirerad och känner lust för att ta tag i vissa saker, känner dig kreativ eller bara bli glad i magen över att få vila ögonen på något vackert.
Detta är något som för en del av oss är nödvändigt, en lisa för själen att få sitt lystmäte mättat med vackra ting och blomster.
Här nedan är lite bilder på sådant som jag själv mår bra av och blir kreativ av att titta på.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Stressa nu inte ihjäl dig utan stanna till och njut av din dag för den kommer inte åter.
Njut på och gör det bästa du kan!
//Pia
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej Pia!

Har du ljusmanchetter i glas med prismor? Prismor som i kristallkronor.

Vilka fina bilder, jag tycker om allt :-)

Ha en fin dag
Yvonne

Svar: Vi har två olika från Lene Bjerre, helt underbara.Pris 179:-st
Ha en fin kväll!
//Pia
Grönbergs Interiör

2012-12-17 @ 13:42:47
Postat av: Ewa

Hej! Jag besökte er fina butik idag och blev så förtjust i era fina saker. Så läckra färger och former! Jag fick lov av er att ta bilder och ni hittar dem på min blogg. //Ewa

Svar: Tack själv fina Ewa!Gott slut och ett gott nytt år!
//Pia
Grönbergs Interiör

2012-12-19 @ 21:26:36
URL: http://pimpinellate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback