Styr kosan till Stockholm och mässan!

 
 
 
Det är alltid lika spännande att se vad som inspirerar mig denna gång. Temat är Nordic Charm och även om mycket av de svenka trender inte passar vårt koncept på Grönbergs så skall jag allt kunna suga ut något av detta. Bara i temat så är hälften vunnet i ordet charm...
Temat annars är ju retrokänsla blandat med det nostaligiska med en ny blandning av influenser från ett energifyllt och optimistiskt 1950-,60 och 70-tal. Runda former mixas med skarpa vinklar. Neutraler med starka färger.
Mönster med mönster och ännu mer mönster. Allt vi omger oss med, gammalt som nytt , bär på en historia och bidrar till den charmiga mixen...
 
                                                      
Detta låter ju kanske inte som Grönbergs precis med som jag skrev förut så finner jag nog lite härifrån som jag kan applicera till vår butik. Har ju Paris kvar oxå att inspireras utav och mer inköp!
 
 
 
 
Ha nu en underbar torsdag!
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback