Med känsla för detaljer...

Det finns så mycket vackert där ute så att det nästan knyter sig i magen på mig när jag ser allt vackert som finns. Snart bär det iväg för mig på mina inspirations och inköpsresor och jag bara längtar till allt vackert som inspirerar mig till all kreativitet som blir bubblande inom mig och sedan blir till verklighet i butiken.
Se nedan på saker som inspirerar mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas att jag har kunnat inspirera dig till att känna lite kreativitet och glädje.
Ha nu en underbar torsdag och njut av din dag i det vackra vädret.
//Pia
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Heeeeelt fantastiska bilder!

Svar: Tack för dem orden!Det värmer i höstrusket!
//Pia
Grönbergs Interiör

2012-09-25 @ 15:15:42
Postat av: Anki

Heelt helt underbara bilder. Bilderna får mig att tänka på Marie-Antoinette, Versaille och romantik. Tack för inspirationen.

Svar: Tack snälla för de fina orden och vi önskar dig en härlig dag och välkommen både till butiken och till bloggen igen för mer inspiration!
Grönbergs Interiör

2013-06-25 @ 13:01:58
URL: http://denrosabakelsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback