En tur till Köpenhamn!

Väskan är packad för en lite tripp till det vackra Köpenhamn. En resa blandat med inköp, inspiration och lite tid för eftertanke...
Tar med mig kameran och ser vad som kan bli till inspiration för mig och till bloggen.
Denna gång packar jag light!
Balettskorna är slut i butiken så det är ett måste att inhandla "nya" gamla.
Inspiration på samma tema.
Hur underbart kan det bli?
Tyll, spets och band kombinerat med blommor.
Magiskt!
Ytterliggare något att sukta över!
Hoppas att du hade en skön påsk och att du får en härlig dag idag!
//Pia

Kommentarer
Postat av: marie-louise hallgren

Så så superromaniskt. Jag har själv balettskor från min ungdom som jag använt i olika interiörer! Ursyggt!

2012-04-11 @ 10:18:52
URL: http://lissan123.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback