Inköpta godsaker...

Härligt att åter vara i butiken. Som vanligt hade mina kära medarbetare fixat och gjort butiken tipp topp medan jag var på mässa. Kan åka lugnt på fredag till mitt kära Paris. Mässa plus marknad för att hitta nya vintageskatter.
Fortsätter med lite inspiration från mina inköp på mässan i Stockholm, så nedan följer ett litet smakprov på vad komma skall...
Nya vackra lyktor.
Löpare, servietter i riktigt rått linne.
Helt underbara glas med bladguld.
Vackra skärmar.
Otroliga dofter i vackra glasflaskor med pump.
Nya dofter från Voluspa.
Ha en härlig tisdag!
//Pia

Kommentarer
Postat av: Pilla

Hej fina!

Löpare i rå-linne...har du dessa inne nu? Storlek?

//Pilla

2011-09-07 @ 14:20:48
URL: http://www.pillakotton.com
Postat av: Anonym

Hej!

Härligt att du är inne och kollar oss!

Löparna är helt fantastiska i otroligt fin kvalitet men ändå grova.

De finns ej hemma ännu men förhoppningsvis om ett par veckor.

Ha det gott!

/Pia

2011-09-07 @ 16:04:03
Postat av: Anonym

Nu har löparna kommit in!

Pris 498:-

Välkommen in!

Ha en fin dag!

//Pia

2011-09-22 @ 13:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback