Nya underbara gardiner från Paris.

Igår måndag var arbetet mest koncentrerat för mig i blomsteravdelningen. Alla veckoleveranser och nytt tema för veckan i butiken. Allt skall snittas och nytt skall produceras. Mycket jobb men en en ynnest att få hålla på med alla vackra blommor.
I fredags fick vi en stor sändning från Paris med bland annat underbara gardinlängder, "To die for". Tyvärr gör de sig inte till sin rätt på bilderna, så kom gärna in och kika om du är sugen på att hänga upp nytt hemma.
Viburnum, alltid en vacker favorit!
Äntligen är den näpna Ranunkeln åter!
Vi har fått in vackra tofsar från Paris.
Dessa ex. 295:-/st
Sammetsgardiner med arbetad volang.
2850:-/längd
Dessa gröna mönstrade sammetsgardiner är helt underbara och finns även i en vacker lila.
Pris 995:-/längd
Vitt linne med en vacker tjock quilt till hälften.
Pris 2850:-/längd
Underbara bordsunderlägg i fyra olika vackra färger.
Pris 298:-
Otrolig hög kvalitet, kan tvättas om och om igen utan skillnad.
Ett måste till juldukningen...
Lite mindre vackra tofsar att hänga på skåpet eller i granen...
Pris 179:-/st
Önskar dig en härlig tisdag!
//Pia

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej!

Nu var det en evighets sen jag var nere och hälsade på i eran underbara butik,inte sedan förra julen! Alldeles för längesen och ändå bor jag i borås ;)

Kommer in och julhandlar lite nu framöver när jag och min svägerska ska ha mys-dag i göteborg. Toffsarna var jättefina, har ni många kvar?

Kram ifrån lilal mig

2011-11-02 @ 15:57:17
URL: http://pemmelpy.blogspot.com
Postat av: Anonym

Då hoppas jag du får tid snart att komma och hälsa på och inspireras.

Vi har absolut tofsar kvar men det går snabbt åt så hör av dig om vi skall lägga undan åt dig!

Ha nu en fin dag!



//pia

2011-11-02 @ 17:26:33
Postat av: elin

hej!

Har hört att ert jul-skyltfönster ska vara helt fantastiskt!

Kommer inte kunna se det på plats förrän 1:a advent och är så nyfiken! kan ni inte visa lite på bloggen?!

kram elin

2011-11-02 @ 20:43:51
Postat av: Anonym

Vad roligt att höra Elin!

Har visat lite i förra veckan men visar snart lite till då!

Ha en fin dag!

Välkommen!

//Pia

2011-11-03 @ 08:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback