Sött som socker.

Idag blir det en tur till Hallarna för att köpa nytt och hämta brudblomster till ett av bröllopen vi skall göra tills imorgon i Domkyrkan. 11 par skall giftas sig den 11/11- 2011 kl 11:11 och vi har förmånen att få göra ett av brudparens blomster. Lovar att ta bilder så du får se hur resultatet blir.
Imorgon invigs ju Kungsgatan på nytt med pompa och ståt, En tårta kommer att bakas som skall börja nere vid oss och kommer att bli så stor så att den räcker till Harry Hjörnes plats. Så imorgon bjuds det på tårta om det kan smaka...
Igår kom lite vackert från Paris som vi fick packat upp och gjort i ordning.
Otroligt vackert och goda karameller som vi säljer både i lösvikt och i de näpnaste askar.
Pris från 249:-/ask
Violkarameller...
4 olika sorter och alla lika goda.
Vilken skall man välja...
vackra fodral till din mobil eller glasögon.
Pris 198:-
Vackra nyckelringar , till knippan eller att hänga på skåpsnyckeln.
Pris 375:-
En perfekt julklapp.
Hade en av mina söta kunder inne igår och jag missade tyvärr dig när du var inne. Om du läser detta så ring mig till butiken 031 133943, vet ju hur sjuk du är och har svårt att komma till butiken men att det gör din dag när du ändå bemödat dig. Det var något förstod jag som du undrade över och önskade dig...
Hoppas att din och alle er andras dag blir en riktigt fin en.
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback