Paris, vårt tema julen-2011.

Idag blir det ännu mer inspiration från våra teman i fönstret och som genomsyrar butiken för denna jul och advent. Det är extra roligt nu att komma ner till jobbet och börja dagen när butiken glittrar och är extra magisk. Nu när det fortfarande finns en massa energi och ork! I adventsveckan kanske jag inte hinner njuta av allt vackert men jag brukar lova mig själv att ta korta pauser och nypa mig i armen och glädjas åt att Grönbergs bli vald när det är som stressigast. Det är ju november och decembers försäljning vi lever av resten av året...
Vi har mängder av dekorband, vackra kort, noter och dekorhänge att pryda dina paket med.
vackra vägglampetter.
Pris 2250:-/3950:-
I år blir det nog gran hemma...
Ett vackert dekorägg får finnas med året runt.
Har inte hjärta att plocka bort det.
Pris 245:-
Ljuvliga kuddar från Fabric Copenhagen och Mimou.
Pris från 450:-
Söt minivasatt sätta band runt.
Pris 59:-
Band och noter runt altarljus, ett måste nu till advent.
Vackra svarta glaslycktor.
Pris 198:-
Runt flaskhalsen, ursöta glasekollon från Walther
Pris 135:-/Paret.
Önskar dig en ljuvlig tisdag och hoppas att få se dig snart i butiken.
//Pia

Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar inte vårat vanliga krimskrams till jul men erat LJUVLIGA skyltfönster jag skådade idag får mej att vilja ha julpynt så det skriker om det :)

2011-11-10 @ 17:16:40
URL: http://kallhuvud.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så roligt att höra Anna att vi kan få dig och kanske flera att njuta av allt det vackra som finns att tillgå för att dekorera julen.

Ha en fin kväll och välkommen in!

//Pia

2011-11-10 @ 23:21:28
Postat av: Annas idéer

Ojoj, så det här inlägget drog igång pyssel-lusten!

Kram Anna

2011-11-12 @ 00:45:11
URL: http://annasideer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback