Våra Altarljus med spetsmönster nypåfyllt!

Igår hade jag en härlig dag med mycket egen tid och gjorde mest sådant jag längtat efter och ville göra, det är ju inte alltid det går en dag mitt i veckan!
Faridah och Frida hade mycket kunder men hann ändå fixa med mycket annat. Dem fick bland annat fyllt på och flyttat våra underbara altarljus som vi fick en ny stor sändning av och gjort om några miljöer.
Nya härliga kuddar med volang är nyinkommet i mormors franska underklädes rosa och vitt. Finns i två olika storlekar 50x50 och 40x60. Pris 525:- inklusive härlig fjäderkudde.
Vacker sammetspöl från Mimou.
Pris 695:-
Söt necessär/väska som en dröm.
Pris 275:-
"Mia" fotölj från svenska ABC i shiny sammet.
Pris från 9950:-
Söt kudde med bollfrans.
Pris 545:-
Altarljus
Pris från 98:-
Hoppas nu att din torsdag blir som du önskar.
Ha det så gott idag!
//Pia

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej,

Jag undrar om ni säljer altarljusen online?

Med vänlig hälsning, Anette

Svar: Hej Anette! Vi säljer inte online,men vi skickar gärna hem till dig. Du kan bara kolla vad du vill ha och så ser vi vad frakten blir.
Vänliga hälsningar
Faridah
Grönbergs Interiör

2013-09-01 @ 16:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback