Härliga uteliv!

Igår blev utsidan omgjord och nykittad med nyinköpta blomster och annat mys. Allt för att vara förberedd på sista ruschen innan alla semestrar drar igång. Min egna börjar på fredag och håller i sig i hela tre veckor. Blir inget arbete i affären och inte mycket bloggande heller men pappersarbetet kommer jag inte ifrån... Som tur är är det mycket mindre på sommaren. Härligt! Flickorna har lovat att de skall blogga och något kanske kommer från mig också, skall ju på inspirationsresa så kanske lite bilder därifrån, vem vet?
Så snart dags för härliga uteliv för mig och nedan lite inspiration på ämnet Grönbergs uteliv...
Ha en riktigt härlig tisdag!
//Pia
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: ladynova

Hej hej, har ni öppet som vanligt på torsdag?? Eller stänger ni tidigare med tanke på att det är midsommar på fredag?



Kika gärna in på min blogg om du vill :)ladynova.blogg.se

Min blogg handlar om Livet runt 30, Att vara ung kvinna i dagens samhälle med allt vad det innebär, ska man leva "enligt mallen - skaffa kille, förlova sig, gifta sig, skaffa barn, köpa radhus osv" eller ska man leva sitt egna liv och följa sin inre röst, den behandlar att göra karriär, vara ute i svängen,dejting,mode, shopping, psykologi och relationer, psykisk ohälsa, min väg tillbaka från utbrändheten och ett liv fri från ångest ( skriver en bok om det just nu )

2011-06-21 @ 10:22:06
URL: http://ladynova.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Vi har öppet som vanligt 10:30-18:00 på torsdag!

Skall kolla in bloggen!

Välkommen!

//Pia

2011-06-21 @ 21:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback