Vad vore livet utan kuddar...

Jag fullkommligt älskar kuddar och mina kuddar älskar mig. I min värld får kudden inte vara ensam, spelet mellan matrialen och formerna gör hela grejen. Att blanda sammet med siden, det grova linnet och en skopa med tunn spets, kanske ett broderi eller vackert kantad med ett veckat smock...
Du väljer själv! Det viktiga är att du börjar med en grund som är lätt att bygga på allt efter tid och ekonomi. Har du en stor soffa eller säng så krävs det några kuddar för att du skall få effekten och samspelet mellan matrialen och det är först när du har ett antal som du kan välja ytterliggare färg, form eller mönster som binder dem samman med de föregående!
Lite inspiration på ämnet!
En vacker pläd/överkast  har smugit sig in som en katt bland hermelinerna...
Vi har mängder med vackra varianter som passar till dina kuddar!
Dessa är från Fabric Copenhagen.
Vår kuddhylla från Mimou är nypåfylld!
Välkommen in och botanisera bland vårt kuddhav!
Vi hjälper dig gärna med förslag!
Ha nu en riktigt härlig tisdag!
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback