Fågelfri...

Vad härligt det är att vakna upp med en solstråle som värmer min kind, en av många saker att glädjas åt!
I dag har Faridah och jag ett digert schema i affären som sedan toppas ikväll med en liten tur till lilla landet för att plocka lite gott och blandat till en brudbeställning vi har imorgon och lördag!
Igår fick vi en liten sändning med lite nya varor som vi beställde i januari och som jag nästan glömt bort...
Bland annat kom denna fina fågelbur i en vacker grönblå färg. Jag har förkärlek för fågelburar och hade gärna haft en liten Grönbergsfågel här på jobbet blandat med annat fint i!
Pris 795:-
En annan modell som finns hemma i två olika storlekar.
Pris 695:-/895:-
Bokstöd i tung metall i form av ljuvliga Eiffeltornet.
1495:-/paret
Vi fick även i en mängd små vaser i flera olika modeller till lilla blomman...
Vackert att pynta den lilla buren!
Toppat med ett litet dekorhänge och vackert band!
Det är det lilla som förhöjer
Ny härlig färg i våra vackra spetsljus.
När det brunnit en stund bildas ett vackert spetsmönster.
Pris 69:-/98:-
Mot Grönbergs...
Ha nu en härlig torsdag med dina egna göromål!
//Pia
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback