Vackra färgade strutsfjädrar.

Gårdagen, min första dag efter semestern gick som en dans. Det är en ynnest i livet att få hålla på med det jag tycker så mycket om. Det svåra är ibland att hitta rätt plats i tillvaron med sitt arbete. Något som kan ta lite tid att tänka ut...
Tina och jag fick gjort en hel del igår och idag har vi forsatt i samma spår. Vi gjorde bland annat om lite i blomsteravdelningen med nya vackra blomster och lite annat smått och gott som jag hittat på mina små semesterutflykter.
Oemotståndliga färgade strutsfjädrar i dov aprikosrosa.
Likaså strutsfjädrar i olika lila nyanser.
Den näpna nejlikan som oförtjänt ofta får skäll...
Antiklila Hortensia
En vacker bukett som jag har bundit i vackra lila rosa toner.
Dekoräpplen och päron samsas vackert i en vacker ostronskål från Mateus.
Ha nu en fin tisdag!
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback