Åter till mitt hjärtas rötter!

Borta bra men hemma bäst är verkligen jag! Så härligt att få komma bort och känna pulsen i Barcelona, möta solen och inspireras av annan kultur men lika härligt att få komma tillbaks till ett slaskigt Göteborg! Mitt Göteborg!
Det var så roligt att jobba i butiken igår lördag, möta alla kunder och få komma till en välstädad och omgjord butik! Vilka medarbetare jag har!
Många timmar var nedlagda såg jag för att få ett nytt fräscht 20-talsrum!
7

Just nu har vi 30% på många utvalda kuddar!
För dig som fortfarande är sugen på att handla efter all decembershopping så har vi många bra erbjudande i butiken så kom förbi och inspireras och fynda!
Hade turen att hitta massa fina dekorband, tavlor och annat mys på loppisen i BCNA så under veckan blir det bilder och framtaget i butiken.
Ha nu en riktigt härlig söndag!
//Pia
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback