Vackra tyger och detaljer på våra kuddar.

Härligt att åter igen få vakna till en vacker morgon med sol! Spännande att se vad denna dag har att erbjuda...
I går fick vi en sänding från Paris med vackra takkronor och vägglampetter som ger en förnimmelse om balens tid. Tyvärr får det bli bilder på dem senare i veckan för min lilla kamera har gått sönder och i morgon får det bli att titta ut en ny! Som tur är har jag varit förutseende och tog mycket bilder innan det hände i helgen som jag ännu inte har publicerat.
Vi har fått lite påfyllning av gamla klassiker i kuddväg och nu är det ju en tid som många håller på att fixa iordning hemma innan trädgårdslivet börjar igen. Intresset för kuddar blir bara större och större och det är ju så roligt.
"En kudde gillar ju inte att vara ensam" som Malin på Mimou alltid säger!
Många av våra kudder är ju i ljuvliga och fantastiska material plus att många har vackra detaljer. Här nedan följer lite inspiration på ämnet, kuddar!
Vit kudde med sydda blommor.
Pris 495:- inkl innerkudde
Siam sidenkudde, finns i över 60 färger.
Pris 450:- inkl innerkudde
Vackra örngott från Mimou Pris från 325:-
Ljuvlig kudde från Fabric Copenhagen i vävda blomstermönster.
Finns i silke/silke eller silke/sammet.
Pris från 495:-
Du som är nyfiken på våra lampor från Paris och inte kan hålla dig är så välkommen idag att hälsa på oss!
Ha en härlig tisdag!
//Pia

Kommentarer
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-22 @ 18:58:24
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-22 @ 18:58:25
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback