Vackra kuddar som vill ha sällskap...

Onsdagen har bara sprungit iväg. Fria aktiviteter med gott och blandat som revisor, bokföring, löner och senare lite julklappsinköp. Nu skall inslagningstemat för 2011 påbörjas för mina paket som skall ges bort. Det blir en liten kompott med vintagetapet, gamla modetidningar och spets...
Hur vackert som helst!
Igår fick vi dem mest söta motivkuddar med bland annat min favorit i år, fåglar! Som jag alltid säger skall kuddar inte vara själva utan trivs bäst och ser bäst ut i sällskap.
Kom nu in och botanisera hos oss en stund och se om inte din kudde behöver sällis...
Pris 498:- inklusive innerkudde.
Dagens blomma, Skimmia på snitt.
Hur vacker som helst både själv och bland andra blomster...
Ha nu en fin onsdagkväll!
//Pia

Kommentarer
Postat av: sara

Hej hej!

Åh vilka fina kuddar!

Den med pippisarna var ju helt underbar =)

Hoppas att ni har det bra i butiken, nu hann jag inte åka till göteborg innan jul och komma in och hälsa på er men det får bli i januari istället och handla lite fina vårsaker ;)

Kramar ifrån mig

2011-12-14 @ 21:14:30
URL: http://pemmelpy.blogspot.com
Postat av: marie-louise hallgren

Kuddarna är sagolikt fina!! Hälsningar från Lidköping

2011-12-15 @ 16:43:53
URL: http://cosifan-romantikifrg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vad roligt att ni gillar mina inköp!

Nu bär det snart iväg till Paris på nya inköp med bland annat att sätta temat för julen 2012 och köpa ny juldekor...

Ha nu en fin helg!

//Pia

2011-12-16 @ 07:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback