Paris loppis

En solig och fin dag fick jag när jag "fyndade" bland alla vackra ting som de hade ställt fram på sina bord. Som alltid vet fransmännen att vi älskar allt som är förknippat med Paris så de har vett att ta bra betalt för sina godsaker. Kändes ändå som jag hittade lite vackra ting till överkommliga priser. 9 kg i bagaget till Paris och 21kg plus 10 kg i handbagage 3 dagar senare...


                

                

                

                

                

                

                

                
Här står jag med sedlarna i hand för att betala dem vackra gamla silvertrådrullarna.

                
Min förkärlek till vackra etuier, parfymaskar mm gjorde att jag fick med mig en hel del sådana hem.

                

                

Skall ta med alla vackra inköp till butiken imorgon och fota och prismärka dem och sedan blir det en fröjd att få ställa ut dem i butiken.
                     Ha en riktigt god natt och hoppas vi ses snart i butiken!

                                                          //Pia
                                                           ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback