Prinsessan på ärten...

Efter många timmars Törnrosa sömn har jag nu vaknat till liv, nästan som i en annan saga än den vi presenterade igår kväll!
Årets tema i stora skylten blev Prinsessan på ärten i ett riktigt tyginklätt färgsprakande inferno! Den lilla fick helt enkelt ingen färg för att neutralisera det hela. Efter att ha samlat på mig vackra gamla blomstertyger länge bestämde vi oss äntligen att använda dem till prinsessans rum.


                


                


                

                

                

                

                
Både golv och tak är inklädda i mina "fyndtyger", Det underbara gardinerna kommer från Paris och finns både i sammet och bomull. Färdigsydd längd från 595:-

                

                

                

                

                

                
 


                

                

Hoppas att du blir inspirerad av vår kreativitet! I morgon försöker jag visa lite bilder från gårdagens event för att inte bombardera er med alla mina bilder.
                                         Ha nu en mysig kväll!
                                                   //Pia

Kommentarer
Postat av: pillidill

Såååå fantastiskt fint. Älskar den barrlösa granen! Kolla min blogg....var hos Birgitta idag och skulle hälsa kram!

//Pilla

2010-10-27 @ 20:34:04
URL: http://www.pillakotton.com
Postat av: Anonym

Vad roligt att du tycker det är fint!

Skall kolla in din blogg!

Ha det gott, vi ses kanske snart!

Kram

2010-10-27 @ 20:49:32
Postat av: mellan Stickan och Linné

Så inspirerande och så fint...var underabart att gå in i er sagolika jultolkning för en stund.

har skrivit om det på min blogg också - kolla gärna.



Läste i ett annat inlägg att ni hade en praktikant som läser till dekoratör i gbg. Har du nån mer info om den utbildningen? jag är mycket intresserad..



tack och ha det fint

2010-10-28 @ 14:00:42
URL: http://mellanstickanochlinne.blogspot.com
Postat av: Anonym

Blir så glad i magen av alla fint beröm!

Utbildningen finns här i Gbg och är tvåårig och man läser till butikskommunikatör på Handelsakademien.

Vet inte vad för sorts arbetsprover du bör lämna in men googla på handelsakademien. Faridah som jobbar hos oss har gått den och Mia som jobbar nu som lärare där har jobbat hos mig i många år!

Lycka till!

2010-10-29 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback