Vi fyller 17 år på lördag!

På lördag är det 17 år sedan jag startade Grönbergs Interiör, helt otroligt vad länge! Det känns fantastiskt för mig att få hålla på så länge med något jag tycker om och brinner för! Klart att det varit motgångar och en del svårigheter på vägen men det har bara gjort mig starkare och visare!
Så på Lördag firar vi Grönbergs födelsedag med att ge 17% rabatt på alla vår juldekoration sortiment och 10% rabatt på vårt ordinarie sortiment till dig och dina vänner om ni grattar oss på vår födelsedag i kassan när du betalar! Perfekt tänkte jag nu när du kanske fått habegär på någon av våra vackra juldekorationer.
Ny härlig juldoft från  Engelska SheerCandles.
Pris 149:- för ett blockljus med doft.
Sött hänge från Walther med ekollon för 298:-
Zinkhängen från 59:-
Vi har fått in mycket nytt från Walther i veckan i form av vackra zinkhängen mm.
Dessa får du givetvis också rabatt på om du kommer till oss på lördag!
Ha nu en mycket bra torsdag och njut av dagen!
//Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback