Söndagsmys...

               

Hoppas alla mina söta bloggläsare har en riktigt skön söndag i det mysiga regnvädret! I dag har det verkligen inte varit några måsten för mig och det behöver vi ju alla känna ibland! Har bara gjort sådant som jag har haft lust till!
Bland annat har jag skrivit några kort som jag lagt på brevlådan och dessutom skrivit ner lite kreativa ideér och funderingar i min lilla bok som jag hade i mitt lilla huvud och behövde få på pränt.
Tyvärr hade jag inte min fina skrivbok här på landet men får väl föra över det när jag hämtat hem den från stan...

Här är lite bilder på vackra anteckningsböcker som vi säljer på Grönbergs och som nyss har anlänt till oss!
Ifall du själv får lust till att skriva eller vill bort till någon du tycker om!

                

                

                

                

                

                

                
                                                 Liten skrivbok 159:-
                                                 Större modell  198:-

                                      Önskar dig ett bra slut på helgen!
                                                        //Pia
                                                         ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback