Vintage/Paris

                Idag lördag har vi långöppet mellan klockan 10:00-16:00


          
                       Nostalgi! Saknat mina vackra blommor...

Härligt att vara tillbaks till butiken igen och insupa Grönbergs atmosfären. Tjejerna har som vanligt gjort ett kanonjobb när vi var borta! Borta bra men hemma är endå mysigt!
Lika inspirationsfyllt som mässan var vårt besök på loppisen i Paris. Fransmännen som jobbar med antikviteter och secondhand vet precis hur de skall göra för att vi skall dregla över deras saker och betala ett lite högre pris än vad vi är vana vid! Faridah och jag hittade ändå lite att handla med hem efter att ha letat under bord, i koffertar och i påsar för att fynda!
Njut av våra bilder från vår loppisdag i Paris.

           
                Vi steg upp i ottan innan många ens öppnat sina "butiker"

           

           

           

           
                             Faridah fick en ny kompis!

           

           

           

           

           

           

           
Hade tur med vädret den dagen när vi tillbringade mestadels av vår dag utomhus!

           
          Gamla band och pärlor, nästan för jobbigt när vi fick reda på priserna!

           

           

           


           
              Vi bara dog när vi såg detta vackra tyg i svagt skimmrande lila!

           

           

           

           

           

Hoppas att Du känner dig inspirerad av mina bilder. Jag själv känner mig mycket inspirerad och har fått massa nya idéer och nya projekt som skall påbörjas men först skall jag ta ledig helg och njuta av det soliga lördagsvädret och bara vara! Ha själv en härlig helg och gör något mysigt som du längtat efter!
                                                    //Pia
                                                     ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Pia!



Älskar din blogg verkligen och er butik! Måste bara fråga vart den här underbara loppisen i Paris ligger? Ska nämligen dit snart och måste bara besöka den!!



Mvh,

Caroline

2010-07-09 @ 15:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback