Våra vintage inköp från Paris.



            
Hoppas du haft en härlig helg med massa mys! Själv har det varit härligt med lite ledighet efter allt resande. I dag har jag fria aktiviteter med inköp av påsar, silke och allt som har tagit slut medans jag var borta från butiken sedan blir det väl lite blandat pappersarbete.
Som jag skrev om i fredags fick Faridah och jag tag i en massa fina vintage och seconhand fynd från Paris och här nedan följer ett litet smakprov på vad vi fyllde våra resväskor med!
Hasta in om det är något som du inte klarar dig utan eftersom det finns ju bara ett unika av varje...

            

            

            

            

            

            

            

            

            

            

            

            

            

            

            

            


            

            

            

            

            

            

            

            

            
Vi är mycket nöjda med våra inköp, alltid roligt att få tag i vackra saker som ger en viss stämning både för oss i butiken men även i det hemmet där sakerna hamnar! En del av de bedårande nattkläderna är bara vackra att hänga upp på väggen som ett konstverk istället för en tavla.
Välkommen in och njut i Grönbergs underbara värld!
                     
                                                    Ha en fantastisk dag!
                                                               //Pia
 

Kommentarer
Postat av: Karl Hansson

Jag trilla in på din blogg när jag sökte på Paris.

Men jag måste säga att vissa saker så som skorna och korten är verkligen konst!



2010-02-03 @ 14:33:09
URL: http://www.parisportalen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback