Snö...

Vintern är här för att stanna, perfekt för alla sportlovsfirare! Sämre dock för oss i butiksledet när snömodden ligger överallt! I går pratade jag med en av transportfirmorna som skulle leverera varor till oss den fjärde och vi fortfarande inte fått dem... Först skulle jag betala frakten ytterliggare en gång för att de inte kunde leverera den fjärde och efter lite diskussion kröp det fram att det var pga snön som de inte kunde leverera till oss! Så på grund av dålig snöröjning på lastplats skall jag betala?? Nu kommer varorna idag och jag får väl skotta själv på gatan eftersom det snöar! Den extra frakten slipper jag dock!
Igår blev en skön ledig dag för mig, härligt! Idag är det hallarna som gäller med inköp tulpaner på listan och sedan sälj i butiken! Flickorna har fixat i ordning efter Alla Hjärtans så nu syns inga spår kvar efter det, nu är allt omgjort igen, duktiga dem!  Här är lite inspiration på det!


              

              

              

              

              

              

              

              

                          Ha en fantastisk dag i snöflingornas land!
                                              //PIa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback