Zinkstad

En helt underbar helg med gott och blandat! Hoppas din har varit minst lika bra med en mysig tredje adventssöndag. I morgon bitti kommer min väckarklocka ringa tidigt för att jag skall finna de bästa blomster, lökar med mera för en bra start på den nya veckan...
Här är lite inspirationsbilder från en av veckans alla arbeten att göra om, städa, fixa mm. som vi Grönbergare så energiskt gör hela tiden, om och om igen! En ständig förändring!

Paljettkudde från Mimou. Pris 795:-

Lykta/vas Pris 79:-

Flaska med pump. Pris 179:-

Antik spegelbricka. Pris 1295:-

Marockansk bricka. Pris från 995:-

Altarljus Pris från 98:-

Lyktor i fattigmanssilver. Pris 59:-/69:-/89:-

 

Rumsgran Pris 98:-/265:-
Notpapper Pris 10:-
Åter igen har ett nytt litet hus har kommit till oss!
Minifunkis Pris 189:-
Ha nu ett riktigt bra avslut på din helg!
Natti Natti!
//Pia
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Kia

Minihöghus nr 2,

15x7x6



Hej!

Har ni kvar zinkhuset; Minihöghus nr 2, 15x7x6,

och vad kostar det i sådana fall, måste skickas, jag bor i Örebro.

MVH

Kia

2011-08-09 @ 18:23:29
Postat av: Anonym

Hej!

Om det är det minsta så tror jag att det finns några få kvar.

Pris 198:-

Vi skickar gärna.

Ring butiken 031 133943 så fixar vi det.

//Pia

2011-08-09 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback