God fortsättning!

Hoppas nu att du hade en trevlig nyårsafton och en härlig, skön ledig helg. I morgon börjar allvaret igen för många. Själv har jag påbörjat inventeringen i butiken och hoppas på att kunna slutföra den också inom kort! Det är ju en del varor att räkna även om det är som minst nu i varulagret efter julen!
Själv börjar jag inte på schemat i butiken förrän på lördag så jag har några sovmorgar till även om jag inte får helt ledigt från allt pappersarbete och annat när jag nu valt att vara egenföretagare...
Här är lite blomsterinspiration från nyårsafton i butiken!

Nu under veckan blir det lite mer reaerbjudande så håll ögonen öppna och besök oss i butken!

Hittar ju lite smått och gott nu under inventeringen!

Ha nu en forsatt skön söndag!

//Pia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback