En bra start på veckan!

Oemotståndlig puderrosa Hyazint!
I dag blev det en lång arbetsdag, tur jag har som älskar mitt jobb och min affär...
Morgonen började med en tur till hallarna för inköp av Arnes lokalodlade lökar, vackra snittblommor och lite annat smått och gott! Sedan har det varit fullt ös i butiken hela dagen med utleveranser av veckoblommor, de vanliga vardagssysslorna plus sälj till alla våra söta kunder.
Fågelbur
695:-/895:-

Rumsgran 98:-/285:-

Garanterat barrfri!

Näpen vacker röd Hyazint!

Pris 39:-

Arnes lokalodlade Amaryllis.

Extra många stänglar och klockor!

198:-

Nu börjar denna dag gå mot sitt slut, hoppas att du som jag har haft en bra start på din vecka! Om inte så tar vi nya tag imorgon!
Natti Natti!
//Pia
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback