Nu tändas tusen...

Skönt att kylan släppte lite med betoning på lite. Vi fick ge upp denna veckan med att ha öppen dörr, det blev till och med för kallt för kunderna! Med alla lager kläder vi har på oss kommer vi som jobbar automatiskt att se ut som vi har gått på diet när våren kommer och alla lager kan plockas av igen!
Nu tänder vi ljus och lyktor som aldrig förr, denna tiden på året är så mysig. På kvällen när jag kommer hem så är det prio att tända i alla mina små lyktor och vackra altarljus som det första jag gör efter att ha fått av mig alla lager.
Söta lyktor i fattigmanssilver i olika mönster.
Pris 89:-

Ta fram den gamla ärvda silverbrickan från Farmor för att ställa dina lyktor och ljus på!

Fler lyktor i färgat fattigmanssilver.

Pris 89:-

Söt hängande lykta/vas.

Pris 69:-

Vi har massa fina små lyktor att välja emellan så välkommen in för att botanisera!

 

Ha nu en härlig fredag!

//Pia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback