Härliga dofter från Frankrike!

Alltid lika härligt att komma åter till min ljuvliga affär med mina goa medarbetare! Nu känner jag mig återställd och utvilad efter Garagesalen som alltid är lika roligt att vara med på! Hoppas att du som var där fyndade rejält!

Nu har vi fått in nya härliga produkter i två underbara nya dofter från franska märket Le Pére Pelletier! Fantatstiskt strykvatten, badoljor, doftpåsar och mycket mycket mer! Dofterna är i Rose Ancienne, en rökig trädgårdsrosdoft som är helt underbar för en rosälskare som jag och sedan Violette som påminner om mormors gamla Violpastiller! Kan det bli ljuvligare än så...






Var bara tvungen att visa våra vackra Aklejor som vi fick in igår för 69:-


För dig som gillar produkter från Marseille så har vi nu 30% rabatt på denna ekologiska serie plus den svarta Ylang ylang!

Vädret är lika strålande idag som igår och det känns så härligt att våren äntligen har kommit!
Ha nu en fortsatt mysig tisdag!
//Pia
♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback