Lite bilder från i lördags!

Vilken fantastisk Garagesale vi fick med härligt väder och mycket folk! Gick upp vid femtiden och var hemma vid sju på kvällen så vi lite möra på kvällen när vi väl lastat av det sista som blev kvar. Här är lite bilder från lördagen!

           
Var där som förste "man" att lasta av innan jag fick sällskap av de goa Lesterkillarna!

           
Johan, Anders från Lester och alltid lika glade Jonas från Weekday poserandes mellan avlastningarna av hyrborden!

           
              Faridah och Rafael igång med att packa upp varor!

           
                       En morgonkaffe för Eva på Mandel!

           
                  Rusning kl 10:00 när bandet klipptes.

           

           

           

           
            Mamma Barbro och Rafael.

           

           
            Vårgaragesale 20100410

Idag är det min dag så idag skall jag bara mysa så är jag åter i Grönbergs värld imorgon tisdag!
Ha det bäst!
//Pia

Kommentarer
Postat av: lydia

What a day you had!!



And...have a great birthday today!! You deserve it! See you later!!



Hugs,

Lydia

2010-04-12 @ 08:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback