Påfylld med ny kreativitet och massa energi!

Efter en fantastisk långhelg fylld med mys är jag åter på plats i min underbara butik med mina härliga och duktiga kollegor! Har gjort allt och inget på min "fria" tid!  Som egen företagare vävs ju all tid samman och jag tänker aldrig på vad som är jobb och inte längre! En klyscha men det stämmer att det är en livsstil! Har ju valt det bästa yrket jag kan tänka mig i och med att jag är egen företagare!
Är ofta förvånad att så många människor går till sitt jobb och vantrivs med både arbetskamrater och sina arbetsuppgifter. Vi spenderar så mycket tid på våra jobb och då är det viktigt att vi väljer något vi tycker om att göra! När det gäller arbetskamrater kan det ibland vara svårare men då är det viktigt att tänka att Du kan aldrig förändra en annan människa utan endast din inställning till dom!! Så gör det bästa av din situation! Du spelar faktiskt huvudroll i ditt eget liv! Appropå huvudroll så såg jag den fantastiska Coco Chanel filmen häromdagen med bedårande Audrey Tautou som Coco Chanel. Ett starkt kvinnoporträtt där jag blev så inspirerad både av kostym, interiör såväl som vilken fantastisk föregångare av den moderna kvinnan hon ändå var!

Loppis blev det oxå så alla ni Rådjursälskare skynda för jag kom över några sötingar!

          

Ställ din favorit under en glaskupa! Finns i flera modeller och utförande, denna från G&C kostar 595:-

Hittade även fantastiska sidentäcken som är så svåra att finna efter att Camilla Tuhlin berättade att hon samlade på sådana vackra täcken!

                        

                           Broderad Mimou kudde 695:-

            
                 Vackra snittbommor är påfyllt i en massa härliga höstfärger!

Denna veckan är det fullt pådrag med alla förberedelser inför vår Garagesale på lördag! Fler deltagare än någonsin så det blir spännande! Nu har vi fått en stor sändning med varor från G&C som vi skall ta tag i!
Ha en mysig dag/Pia 

Kommentarer
Postat av: pethra

Åh, jag som så gärna vill komma på Garage Sale, men vi ska fira födelsedag här hemma vid 12. Undrar om man hinner smita iväg en stund till garagesalen och ändå laga mat? Kanske en bra ursäkt för att köpa take away och bjuda på, hehe! :) Vi hörs nästa vecka.

2009-09-22 @ 22:19:23
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Postat av: Pia Grönberg

Du hinner söta!

Du får stå vid repet klockan tio och fynda!

Välkommen!

2009-09-22 @ 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback