Nostalgi...

Idag har jag haft min onsdag, fria aktiviteter som jag brukar kalla det. Det finns ju så mycket runt omkring som inte syns som skall göras när man driver butik. Hunnit med både bokföring, budgetarbete och sålt bil! Idag har en "epok" gått i graven i och med att jag sålt "stora blå" som Grönbergs bilen hette som företaget haft sedan år 2000! Blocket är bra, 3 timmar senare är bilen såld! Nu får vi hitta på ett nytt namn till vår nya.
För alla er Boudoir Deluxe fantaster fick vi in nya smycken igår, som vanligt "to die for"!

      

       Har även fått in ett nytt fantastiskt sidentäcke i en härlig rosavinröd färg för 995:-
       Väggklockan från Paris 850:-

               

               
Det är verkligen lisa för själen med dessa vackra juveler från Annelie! Som Du ser har vi även fått påfyllning av både broscher och örhängen förutom de sedvanliga halsbanden! Det är så roligt att vi är de enda utvalda om att sälja dessa små sötnosar! Dessutom är det härligt för dom som äger ett att varje smycke är unikt i sitt slag!! 

Hade även lite tid över att läsa igenom instruktionerna till kameran som inhandlades i våras och då var jag ju tvungen att ta lite bilder i sepiabrunt som känns så rätt. Kanske inte så säljande men håll till godo o njut!

              

                

Ha en underbar kväll/Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback